26 ianuarie 2012

Căciuliţă două culori

Astăzi am inventat un gen de căciuliţă pentru fetiţa mea.
Folosind modelul din tutorialul de mai jos, model care poate fi folosit atât pentru fulare, eşarfe sau pături, am realizat o căciuliţă în două culori - alb şi violet:
Mai exact am croşetat ca şi cum aş fi făcut un fular, dar am cusut marginile de început şi de sfârşit. Ca un manşon.
Am croşetat apoi un lănţisor, prezentat chiar la începutul acestui clip video ca fiind rândul de bază al modelului. Ca şi la căciuliţă, şi pentru lănţişor am folosit cele două culori în proporţii egale.
Am strecurat apoi lănţişorul astfel făcut prin primul rând de găurele ale căciuliţei. Strecuraţi-l astfel încât atunci când îl veţi strânge (pentru a închide şi a crea astfel căciuliţa) culorile să vină invers decât la căciuliţă - ca în ultima imagine postată aici.

Sper să nu fie prea greu de înţeles, dar dacă e nevoie de lămuriri vă stau la dispoziţie.
O zi frumoasă şi croşetat plăcut!

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu