26 ianuarie 2012

Căciuliţă două culori


Astăzi am inventat un gen de căciuliţă pentru fetiţa mea.
Folosind modelul din tutorialul de mai jos, model care poate fi folosit atât pentru fulare, eşarfe sau pături, am realizat o căciuliţă în două culori - alb şi violet:
Mai exact am croşetat ca şi cum aş fi făcut un fular, dar am cusut marginile de început şi de sfârşit. Ca un manşon.
Am croşetat apoi un lănţisor, prezentat chiar la începutul acestui clip video ca fiind rândul de bază al modelului. Ca şi la căciuliţă, şi pentru lănţişor am folosit cele două culori în proporţii egale.
Am strecurat apoi lănţişorul astfel făcut prin primul rând de găurele ale căciuliţei. Strecuraţi-l astfel încât atunci când îl veţi strânge (pentru a închide şi a crea astfel căciuliţa) culorile să vină invers decât la căciuliţă - ca în ultima imagine postată aici.




Sper să nu fie prea greu de înţeles, dar dacă e nevoie de lămuriri vă stau la dispoziţie.
O zi frumoasă şi croşetat plăcut!



0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun