02 februarie 2012

Bereta Kingston


Următorul proiect croşetat este renumita beretă Kingston, foarte simplu de realizat. Am căutat pe internet de unde vine numele acesteia, povestea (dacă există una) din spatele denumirii acestei berete, dar nu am găsit nimic. Dacă ştie cineva îl rog să îmi scrie în comentarii. Mulţumesc frumos!
Tutorialul ajutător este acesta - tot al Teresei:

Eu am folosit un fir mai subţire decât cel din clip, pentru că am vrut o beretă pentru primăvară.





Croşetat plăcut! Aştept şi proiectele voastre.



2 comentarii:

erica [Răspunde]

buna! acest tip de bereta era folosita de jamaicani(kingston este capitala jamaicai) pentru a-si strange cozile rasta de aceea este stransa la baza si mult mai larga spre varf! o data cu extinderea muzicii raggae si a culturii rasta s-au raspandit si aceste berete! spor la crosetat!

MIV Online [Răspunde]

@erica
Mulţumesc frumos Erica.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun