28 februarie 2012

Idei pentru luna martie - partea a II-a


Alt model de brăţară pentru luna martie, tot la fel de uşor de realizat ca şi cea despre care am scris ieri este şi cea din această postare.
Spre deosebire de brăţara de aici: http://miv-crochet.blogspot.com/2012/02/idei-pentru-luna-martie-partea-i.html, la această brăţară se vor croşeta 4 rânduri, nu 3.
Primul şi al doilea rând sunt exact ca la prima brăţară. Cel de-al treilea rând se va face în continuarea rândului 2 şi cu aceeaşi culoare. Rândul 4 în continuarea celui de-al treilea. Deci spre deosebire de prima brăţară la care rândurile se lucrau dus-întors, la aceasta se vor lucru în continuu. Mai exact rândurile 2 şi 3 se vor realiza de jur împrejurul lănţişorului de la bază.
Deci, primul rând şi al 4-lea va fi de culoare roşie, iar rândurile 2 şi 3 de culoare albă, sau invers dacă aţi preferat să aveţi în lateral culoarea albă şi în interior culoarea roşie.



De asemenea, bareta pentru nasture se va efectua la începutul rândului al 4-lea, aşa cum se vede în imaginea de mai sus.
Brăţara va arăta astfel:

Cu acest model am realizat o brăţară şi pentru fetiţa mea, cu un lănţişor de bază având 60 de ochiuri. 
Am croşetat doar 3 rânduri, renunţând la rândul al treilea, cel de aceeşi culoare în continuarea celui de-al doilea. Am croşetat deci un rând roşu, unul cu alb şi un al treilea tot roşu, de jur împrejur. 
În loc de picirouşe mari am croşetat picioruşe mari reduse pentru a o face un pic mai subţire decât a mea. 
Iat-o şi pe a ei:


Sper să vă fie sursă de inspiraţie postarea mea şi croşetat plăcut!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun