23 februarie 2012

Motanul Garfield - pagină cu model de croşetat, tricotat sau cusut


Fetiţa mea este o mare fană a desenelor animate, iar dintre toate personajele cel mai bucuroasă este când îl vede pe motanul Garfield. Acum câteva luni chiar a avut o "întâlnire" cu una din mascotele acestui personaj şi a fost super încântată.
Nu am avut timp să îi croşetez nimic cu imaginea acestui pisoi gras, nu am găsit o perioadă niciun model cu el aşa că am realizat eu unul. Îl voi posta aici şi îl poate folosi cine doreşte, cu dorinţa de a-mi arăta şi mie într-o fotografie proiectul realizat cu ajutorul a acestui model.
Click dreapta şi descarcă imaginea cu modelul.
Croşetat plăcut!


Dacă mai vrea cineva um model îmi poate trimite pe e-mail (miv.crochet@yahoo.ro) imaginea la care doreşte modelul şi voi încerca să îl fac sau îmi poate lăsa în comentarii linkul imaginii şi o adresă e-mail unde să trimit rezultatul.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun