08 martie 2012

Eşarfă cu margini croşetate


La mulţi ani tuturor femeilor şi mai ales acelora care sunt mame!
Am să vă prezint astăzi cum puteţi face ca o eşarfă banală să devenă mai elegantă.
Eu am avut o eşarfă albă ale cărei margini erau nişte mici şireturi care se încurcau mai mereu şi era o adevărată muncă pentru descurcarea lor, astfel că o ocoleam prin dulap când căutam ceva de purtat la găt primăvara.
Într-o zi am decis să tai acele şireturi şi să fac ceva croşetat în locul lor. Am folosit modelul din tutorialul Teresei Richardson:

Puteţi să folosiţi acest model pentru orice altă chestie pe care vreţi să o înfrumuseţaţi sau să îi adăugaţi o notă personală.
Succes la croşetat!
Iată eşarfa mea:



 Eşarfa o voi purta asortată cu bereta Kingston.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun