31 martie 2012

Cardigan croşetat


În cel de-al doilea număr al revistei "Uşor de croşetat" este prezentat modelul unui frumos bolero de seară. Imediat ce l-am văzut mi-a plăcut şi am hotărât să mă apuc de treabă şi să îl fac. Am şi scris despre acest lucru în ziua când l-am început, adică sâmbăta trecută. Mi-a luat o săptămână de croşetat, în fiecare seară cam 2 ore, astăzi mai mult de 2 ore, dar vă pot arăta rezultatul.
Veţi observa că faţă de cel din revistă, cel făcut de mine este diferit. Diferenţa este dată de firul folosit la acest proiect şi modificări ale lungimilor mânecuţelor şi a boleroului.
Deci, să nu mai lungesc vorba, iată ceea ce am făcut:



Este de fapt un cardigan, nu un bolero de seară. Mi-a plăcut mult să îl croşetez şi cred că voi mai folosi acest model şi la alte proiecte în viitor. Poate voi face şi un bolero de seară până la urmă...:)
Croşetat plăcut!



2 comentarii:

Anonim [Răspunde]

superb. asi dori sa tiu ce ai inteles si cum ai croseta dupa 1 rand de inmultire 2 randuri de dantela fara inmultire. eu acolo am ajuns si nu mai stiu cum sa fac. multimescbiancaiorga@gmail.com

MIV Online [Răspunde]

@Anonim
Eu am considerat "dantela" ca fiind cele 2 rânduri, cel de pe spate cu picioruşe scurte şi 5 oc. l. şi cel de pe faţă cu cele 7 p. tr. în spaţii.
Chiar deasupra rândului R.urm. (R1 de înmulţire)..., vei vedea că scrie aşa ceva: Rep. ultimele 2 r., care formează modelul punctului de dantelă, de încă 2 ori." Sper să fi înţeles eu corect.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun