17 martie 2012

Pulover fetiţă


Primul meu proiect mai mare a fost realizarea unui pulover pentru fetiţa mea. Am folosit ca model "Pătratul Bunicii" sau "Granny Square" dacă îl veţi căuta pentru realizare pe Youtube. Este un model foarte simplu de realizat, care este folosit şi pentru pături, obiecte decorative etc.


Pentru orice doriţi să realizaţi puţeţi croşeta mai multe astfel de pătrate care apoi să fie unite, sau puteţi să faceţi un pătrat de dimensiunea dorită. Eu aşa am făcut la puloverul fetiţei mele. Am folosit un singur pătrat pentru faţa puloverului şi unul pentru spatele lui. Mânecuţele le-am lucrat în acelaşi mod, dar fără a creşte şi am făcut o scădere în partea de jos pentru a fi mai strânse pe mână.







 Croşetat plăcut!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun