09 martie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - primul număr - 8 martie 2012


De ieri, 8 martie 2012, se poate cumpăra de la orice chioşc de ziare revista "Uşor de croşetat". Astăzi am cumpărat-o şi eu, chiar ultimul exemplar de la acel stand.
Hachette lansează, chiar de Ziua Femeii, colecţia : “Uşor de crosetat” – tehnicile cele mai simple şi amuzante pentru a crea frumoase lucruri croşetate, special pentru îndrăgostitele de această frumoasă artă a croşetatului. Va apărea în fiecare săptămână, în ziua de miercuri.
Un proiect complet pentru începători şi experti. În plus setul pentru realizarea pătratelor colorate ale păturii patchwork.
În fiecare număr un scul BBB – calitatea lânii italiene.

În reviste veţi găsi:
- scheme cu explicaţii pas cu pas care vă permite să realizaţi atât proiecte simple cât şi unele mai complexe;
- o colecţie de puncte care vă arată tehnica şi dezvăluie secretele artei de a croşeta pentru a crea singură lucruri minunate;
- o superbă galerie de proiecte: de îmbrăcăminte – bluze, poncho, costumaşe; de accesorii – berete, gentuţe, cordoane şi fulare într-un stil original; idei pentru casă – personalizaţi-vă locuinţa cu pernuţe deosebite, cuverturi multicolore, covoraşe-fantezie şi multe altele.
Primul număr conţine 1 revistă + 1 scul lână italiană BBB de culoare roşie pentru a realiza primul pătrăţel din pătura patchwork + 1 scul extra pentru a exersa de lână italiană BBB de culoare bej + 1 croşetă de 4 mm

Preţul primului număr: 6,90 lei. Următoarele numere vor costa: 11,99 lei/buc.
Vor fi în total 120 de numere. Fiecare număr va avea un scul de lână pentru relizarea unui pătrat al păturii patchwork, astfel că la finalul seriei de numere al revistei vei putea avea o pătură foarte frumoasă şi originală.
Al doilea număr apare peste 2 săptămâni şi vine împreună cu dosarul pentru lecţiile fişă  + un scul roz pentru cel de-al doilea pătrat al păturii patchwork.

Croşetat plăcut!

Pentru abonamente apelaţi Serviciul de Abonare de luni până vineri, între orele 8 - 17 la numărul de telefon 031.407.82.44 sau prin mesaj la subscription@lsromania.ro. Preţul revistelor la abonament va fi la fel, adică 11,99 lei/exemplar, fără taxe suplimentare sau de expediţie transport. Aşa nu veţi mai avea grija că nu veţi mai găsi revista la chioşc.



41 comentarii:

Anonim [Răspunde]

Buna !!!
Mi.am luat si eu aceasta revista, sunt tare incantata de ea abia astept numerele viitoare ;)
te pwp pa pa

Anonim [Răspunde]

am facut si eu rost de revista cu greu. optez pe viitor pt abonament. asa am siguranta ca voi avea toata seria

Anonim [Răspunde]

unde mai pot gasi primul numar al revistei?

Anonim [Răspunde]

unde se mai poate gasi primul numar al revistei sun interesata

Anonim [Răspunde]

Buna! Ai putea te rog sa imi trimiti si mie nr 1 al revistei prin posta? Te rog mult!!

Anonim [Răspunde]

MI-as dori si eu primul numar mi l-ai putea trimite prin posta te rog foarte mult !!!!!!!!!!!1

Anonim [Răspunde]

Servus!!!
Am si eu o intrebare: nu sti pe ce data apare numar 2 al revistei ? ms :*

MIV Online [Răspunde]

După cum scrie mai sus în postare, cel de-al doilea număr apare peste două săptămâni de la apariţia primului număr. Deci, dacă primul număr a apărut pe 8 martie, cel de-al doilea ar trebui să se găsească la standuri începând cu data de 22 martie. Atenţie, următoarele numerele, de la cel de-al doilea până la ultimul, al 120-lea, vor apărea săptămânal.

Anonim [Răspunde]

buna !!! sunt din bacau si am cautat primul numar la toate chioscurile de ziare si nu am gasit numic.
As vrea sa am si eu primul numar daca se poate.
doar primul numar. ms mult.

Anonim [Răspunde]

Buna!

Scuze ca indraznesc, dar as vrea si eu, daca se poate primul numar. Inteleg ca nu lucrezi la editura asta, insa mi-l doresc doar pe asta iar daca voi mai vrea si altele imi voi face abonament. Am vazut reclama televizata si sunt foarte curioasa! Am cautat-o azi si, bineinteles, nu am gasit-o... O doamna de la ziare mi-a spus ca a avut 50 si s-au dat toate. Deja acum asteapta numarul 2, care o sa apara joi, pe 22 martie. Asa ca daca se mai gaseste pe acolo mi-o poti trimite si mie? Daca se poate revin cu o adresa pe mail.

Multumesc anticipat!

MIV Online [Răspunde]

Am să caut astăzi revista la chioşcuri şi dacă o voi găsi voi scrie aici.

Anonim [Răspunde]

Buna ,

Si eu am cautat numarul unu al revistei dar nu l-am mai gasit , cum pot sa-l primesc si eu ?

Ionela (Ilfov )
artenieionela@gmail.com

Anonim [Răspunde]

Buna ziua,
ma intereseaza si pe mine primul numar al revistei. Am incercat sa transmit mail la adresa miv.crochet@yahoo.com si mi-a dat eroare.

Ma puteti ajuta?
danutza.radu@gmail.com - Bucuresti

Anonim [Răspunde]

Buna seara !!! Imi cer scuze ca indraznesc dar imi doresc foarte mult pimul numar al revistei. L-am cautat la tote chioscurilen de ziare din Ploiesti si mi s-a spus ca nu s-au dat decat 5 exemplare care s-au vandut foarte repede. Imi doresc doar primul numar , pe al doilea sigur voi fi mai atenta si il voi cumpara. stiu ca nu lucrati pt acea firma dar v-as fi recunoscatoare daca mi l-ati putea trimite si mie prin posta.

Va rog daca ma puteti ajuta, chiar vreau sa invat sa crosetez pt ca mi se pare fascinant ceea ce ati reusit dumneavoastra sa creati pana la momentul de fata.
P.S. : si fiica mea e nerabdatoare sa invete chiar daca are doar 13 ani.


Daca ma puteti ajuta va rog foarte mult ! ma puteti contacta pe nicolescu_maria78@yahoo.com.

Daca nu puteti anunta pe blog si o sa va trimit un mail cu adresa si celelalte date.

Muultumesc anticipat.

merica [Răspunde]

Buna seara,
Si eu imi doresc foarte mult revista. In Bucuresti nu se mai gasea de pe 12martie :( (. Daca ma puteti ajuta va rog foarte mult sa ma anuntati pe adresa mary_black_angel@yahoo.com. Sau poate se indure cineva de noi si o scaneaza :D

Multumesc anticipat!

MIV Online [Răspunde]

Îmi pare rău de cele care se plâng că nu au cumpărat primul număr al revistei. Nu am mai găsit nici eu revista în Râmnicu Vâlcea.
Dar cine doreşte ar putea suna la numărul de telefon pentru abonamente: 031.407.82.44, de luni până vineri, între orele 8 - 17, sau trimite mesaj la adresa de e-mail: subscription@lsromania.ro. Abonamentul ar trebui să includă şi primul număr.
În atenţia celor care mi-au scris să le fac abonament: EU NU FAC ABONAMENT. Adresaţi-vă Serviciul de Abonare al revistei.

merica [Răspunde]

Am sunat si mi-au spus ca nu mai au nr 1, abonamentul se face incepand cu urmatorul numar.

MIV Online [Răspunde]

Atunci e naşpa... Poate o scanează cineva în acest caz...

Ioana [Răspunde]

https://picasaweb.google.com/103376949520754585987/Usor_de_crosetat_1#

MIV Online [Răspunde]

Mulţumim Ioana!

Anonim [Răspunde]

Scuze ca deranjez, dar as vrea si eu, daca se poate primul numar. Inteleg ca nu lucrezi la editura asta, insa mi-l doresc doar pe asta sunt foarte curios si-l vreu si eu doar pe primul daca gasiti ceva contactatima pe ``alex_galatanu98@yahoo.com``
mersii mult!!!

MIV Online [Răspunde]

Bună. E o mare problemă cu primul număr. A fost greu de găsit. Dacă te ajută cu ceva, Ioana a postat sus fotografii ale primului număr.

Anonim [Răspunde]

S-a retiparit primul numar si se gaseste din nou la chioscuri incepand de luni, 26.03

MIV Online [Răspunde]

Într-adevăr. Am văzut şi eu la o persoană care doar îl cumpărase. Ce am remarcat a fost faptul că are un scul roşu şi unul alb, nu unul bej. Iniţial am crezut că a apărut deja al treilea număr.
Mâine apare cel de-al treilea număr.

Anonim [Răspunde]

Si începe sa fie vindut de pe data de 26 Aprilie sau a inceput sa fie vândut dejea...?

MIV Online [Răspunde]

Eu l-am văzut şi azi la 2 chioşcuri de ziare. Deci e deja pe piaţă.

Anonim [Răspunde]

Eu am cumpărat luni 2 Aprilie toate 3 numerele care au apărut pana atunci (1,2,3)ia joi cel de al 4 lea deci se mai găsesc.Sunt din bucuresti .

MIV Online [Răspunde]

Da. Primul număr a fost mai greu de găsit, dar a fost reeditat.

Anonim [Răspunde]

doresc si eu primul numar. am facut comanda prin mesaj la adresa redactiei si imi da eroare

Anonim [Răspunde]

@Anonim
buna. daca mai vrei, le am eu.

Anonim [Răspunde]

Buna ziua!

Am o mare rugaminte: daca are cineva de vanzare primele 4 numere din revista de crosetat, va rog sa-mi scrieti pe adresa de mail ursuletz03@yahoo.com sau ID mess ursuletz03.
Va multumesc anticipat.

MIV Online [Răspunde]

@Anonim
Verifică dacă ai scris corect adresa de e-mail: subscription@lsromania.ro
Dacă dă eroare în continuare încearcă telefonic: Serviciul de Abonare, de luni până vineri, între orele 8 - 17 la numărul de telefon 031.407.82.44

Panselutza [Răspunde]

@ Anonim, vezi urmatorul forum, aici unele fete doresc sa vanda revista.

http://blogulcolectionarului.net/2012/03/hachette-usor-de-crosetat-din-8-martie-2012/?cp=3#comment-28580

MIV Online [Răspunde]

@Panselutza
Acolo nu este un forum, ci o listă de comentarii la un articol.
Mi-ai dat o idee, aşa că de astăzi puteţi posta şi pe forum discuţiile voastre: http://miv-crochet.blogspot.com/p/forum.html

MIV Online [Răspunde]

@MIV Online
http://miv-crochet.blogspot.ro/p/forum.html

Anonim [Răspunde]

Buna ziua! as vrea sa stiu de ce nu se mai gasesc nr. 18. 19... nu se mai editeaza revista? eu sunt din bacau si nu o mai gasesc de 2 saptamani... multumesc!!

MIV Online [Răspunde]

@Anonim
Caută revista în marile marketuri. Eu am găsit-o în Kaufland, la magazinul Inmedio. Nu la standul de reviste din marketuri. Se găseşte de asemenea şi la Relay şi 1 Minute. La Inmedio vă aduce şi numere mai vechi, dacă le solicitaţi.

Anonim [Răspunde]

se mai publica revista?deoarece nu am mai gasit-o la chioscurile de la Gr Humorului de la numarul 16.de ce nu se mai furnizeaza in oras? va rog spunetimi.

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Revista apare în continuare însă nu la standurile de ziare de pe stradă. Încearcă în supermarketuri. Eu am găsit-o în Kaufland, la Inmedio. Nu ştiu dacă există Kaufland în Gura Humorului. Eu nu am nimic de-a face cu revista. Sunt ca şi tine, o pasionată de croşetat şi o cumpăr ca şi tine săptămână de săptămână.

Anonim [Răspunde]

Am gasit revista cu numarul 17 in Gr Humorului si ma bucur deoarece nu dispun de mijloace usoare de a ajunge in supermarkaturi-le din Suceava.Nu toata lumea isi poate permite.Asa e mult mai usor sa facem rost de ea din standurile de pe strada.Editura ar avea interes sa o vanda acolo unde se cumpara si unde este cautata.Am inteles ca nu ai legatura cu revista dar adresa ta e in revista.Daca totusi i-ei legatura cu ei spunele ca interesul lor e sa vanda,si sa o difuzeze oriunde.Multumesc mult!

MIV Online [Răspunde]

@AnonimNr. 17 al revistei se găseşte încă şi la standurile de ziare şi din Râmnicu Vâlcea. Sunt perfect de acord cu tine legat de distribuţia revistei. Nu înţeleg la ce te referi când spui că adresa mea este în revistă. Dacă te referi la adresa mea de e-mail, ea este miv.crochet@yahoo.ro, dar nu apare în revistă. Nu ar avea de ce... Eu nu am treabă cu revista. Dacă te referi la adresa de e-mail pomenită mai sus în postare şi în comentarii (subscription@lsromania.ro) aceasta este adresa de e-mail a celor care distribuie revista, nu a mea.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun