28 aprilie 2012

Castronelul cu ... fire


În numărul 7 al revistei "Uşor de croşetat", în cadrul rubricii destinată răspunsurilor la întrebările cititorilor pasionaţi de croşetat, sunt prezentate câteva "tehnici" de prevenire a încurcării firului de lucru atunci când executăm ceva. Şi eu  folosesc tot un costronel în care îmi ţin ghemul de material. Castronelul este un pic mai special.
L-am folosit atunci când pregăteam mâncare fetiţei mele în perioada până a împlinit 1 an, adică la cereale, piureuri de fructe, legume pasate etc. Dar nu numai din această cauză este special. Ce îl face deosebit este faptul că are un fel de ureche, o tortiţă mică, pentru a-l ţine cu degetul atunci când îi dai bebeluşului să mănânce. Acum îl folosesc la croşetat şi e super bun: e mic, e din melamină, deci nu se sparge, iar prin urechiuşa amintită mai sus îmi strecor firul de lucru.

Cum arată castronelul vostru? Sau ce alte trucuri folosiţi voi pentru a nu vi se încurca firul?
Croşetat plăcut!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun