26 aprilie 2012

De unde vă procuraţi materialele pentru croşetat


De unde anume vă procuraţi materialele - aţele, firele, croşetele, markerele etc. necesare proiectelor voastre croşetate.
Mi-ar plăcea foarte mult să postaţi detalii de acest gen pe pagina forumului special creat de astăzi pentru voi, cititoarele mele: FORUM 
Acesta poate fi accesat fie apăsând iconiţa  situată sus în partea dreaptă, chiar deasupra titlului de blog sau apăsând ultima pagina, intitulată Forum, din bara de meniu a blogului.

Aici puteţi lăsa linkuri cu magazinele online, sau adresele magazinelor din oraşul vostru, cu firele cele mai frumoase şi preţurile cele mai bune.
Ne întâlnim pe forum!



3 comentarii:

Lore [Răspunde]

Eu am gasit un site de unde imi cumpar fire de crosetat, pentru ca la Cluj, magazinele cu fire de crosetat au preturi foarte mari, iar de pe acest site am cumparat 1060 de grame de bumbac Italia la 30 de lei, ceea ce mi se pare foarte rezonabil. Si chiar daca pretul e mic, firele sunt de caliatate. Am sa postez si linkul la finalul comentariului meu. Vroiam sa va intreb, pentru ca sunt relativ noua cu arta crosetatului (pana acum am crosetat doar un sal si un poncho) daca nu aveti un model ( descris ca la rubrica modele de la stilisti) pentru o rochita. tare as vrea sa imi crosetez una si nu stiu foarte bine cum sa o fac. Mersi.

Ps. Acesta e siteul de care vorbeam https://picasaweb.google.com/109203332724558526130/FireDeCrosetatTricotatBumbacLanaAcril
La pret se mai adauga o taxa de transport de 5 lei

MIV Online [Răspunde]

@Lore Mulţumesc fruomos, Lore. Voi posta adresa site-ului respectiv pe forum http://miv-crochet.20996.n6.nabble.com/De-unde-v-procura-i-firele-pentru-cro-etat-tp3.html pentru a ştii şi alte persoane de acest lucru.

Anonim [Răspunde]

Buna, iti recomand cu caldura Opitec. Uite un link direct la ce cauti tu:

http://opitec-hobbyfix.ro/index.php?fk=axqm6&ak=wSG2D

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun