10 aprilie 2012

Închidere croşetată pentru faţa de pernă


Cred că vi s-a întamplat şi vouă să se strice fermoarul la o faţă de pernă şi să nu îl mai puteşi repara. Lucru acesta mi s-a întâmplat la o lenjerie de pat foarte bună, din bumbac. Am decis ca în loc să o duc la croitorie pentru înlocuirea fermoarului să încerc să îi fac o închidere cu ajutorul croşetei şi cîţiva nasturei. Iată rezultatul:




Cum am făcut asta? Simplu.
Am descusut fermoarul defect şi am tivit de jur împrejur cu un fir de macrame de culoare albă. Iniţial am vrut ca şi ceea ce voi croşeta să realizez tot cu acel fir de macrame, dar l-am combinat cu un fir de acril de culoare mov, rămas de la alte proiecte.
Pe acel fir rezultat am tras unul după altul 6 nasturi. Veţi vedea care este motivul pentru care am făcut asta.
M-am folosit de tivul făcut considerându-l ca fiind rândul de bază la croşetat, şi am făcut picioruşe scurte de jur împrejur. Am lucrat circular. După ce realizaţi acest rând continuaţi tot circular.
Realizaţi o partea a rândului cu piciruşe duble, iar cealaltă cu picioruşe scurte din nou.
La partea cu picioruşe scurte menţionez că din loc în loc, la intervale aproximativ egale am introdus şi câte un nasture, din cei aflaţi pe fir, atunci când am realizat un picioruş scurt.
Nu e greu, şi nu contează pe care parte a rândului puneţi nasturii, sus sau jos, important este să fie pe acea parte cu picioruşe scurte.
Nu trebuie să mai faceţi cheutori sau găuri pentru nasturi, deoarece el poate trece prin orice 
spaţiu aflat între picioruşele duble ale rândului de deasupra. 

Croşetat plăcut!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun