21 aprilie 2012

Papuci de casă cu "pătratul bunicii" pentru ... bunica


Şi iată şi perechea de papuci de casă pentru bunica...
La baza modelul este binenţeles, tot "pătratul bunicii".
Modelul original este preluat de aici: Granny Square Slippers, cu o mică diferenţă: eu am folosit mai multe pătrate, mai exact în loc de 6 pătrate pentru fiecare papuc (2 buc. pentru talpă, 2 buc. pentru părţile laterale şi 1 buc. pentru partea din faţă, la degete şi 1 buc. pentru călcâi) am folosit 8 buc., adică încă 2 buc., în plus, pentru părţile laterale.
Din această cauză a trebuit să inventez o metodă de fixare pe gleznă a papucului, după cum veţi vedea în imagini.
Îmi plac foarte mult cum arată şi sunt chiar uşor de realizat. Sunt sigură că voi mai face şi alte perechi. Vouă cum vi se par?


                                 


Croşetat plăcut!





4 comentarii:

Alex [Răspunde]

Foarte frumosi. Bine ca ai pus poza si cu ei in picioare ca se vad super bine

MIV Online [Răspunde]

@Alex
Mulţumesc. Sunt şi foarte comozi... Bunica fetiţei mele, adică soacra mea, îi îndrăgeşte tare mult.

Anonim [Răspunde]

sunt praf...:)):))

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Nu mai e nevoie de altă descriere pentru tine...:)):)) Bine că nu eşti şi pulbere...
Next IP Ban pe 89.43.128.100

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun