05 aprilie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 4


De astăzi găsiţi la chioşcuri numărul 4 al revistei "Uşor de croşetat". Sculul de lână italiană BBB, de culoare alb-fildeş care însoţeşte acest număr al revistei, te va ajuta să realizezi cel de-al patrulea pătrat al păturii patchwork.
Din păcate nu vă pot spune ce anume vom găsi săptămâna viitoare în revistă, pentru că editorii au preferat să păstreze secret, deoarece nu mai scrie în acest număr ce anume va fi în următorul. Nici măcar ce culoare va avea  sculul de lână pentru cel de-al 5-lea pătrat al păturii  patchwork.

Iată ce anume veţi găsi în acest număr:



Voi posta în curând cel de-al patrulea pătrat al păturii făcut de mine.
Croşetat plăcut!



17 comentarii:

Serban Valentina [Răspunde]

Ce esarfa frumoasa!!

AnYnA [Răspunde]

Am si eu o problema...Dupa ce am incheiat al 3-lea patrat din patura patchwork, nu mi-a mai ramas mai nimic din firul roz, crezi ca ar trebui sa fac rombul albastru(bleu)?

MIV Online [Răspunde]

@Serban Valentina Foarte frumoasă eşarfa. Nu cred că e foarte greu de făcut - are dificultate medie. E foarte frumoasă şi extraordinară şi pentru a fi oferită cadou...
@AnYnA Eu aş folosi mai degrabă firul bej de la prima revistă, care era destinat exersării sau alt fir care îl ai tu. Mă gândesc că poate ceea ce a rămas din firul bleu să nu trebuiescă la alt pătrat mai târziu. Şi atunci ce faci?

Alex [Răspunde]

nu stiu cum apare revista imi poate explica cineva ?Numa ce am cumparat nr 3 acum nr 4 :O? Nu aparea la 2 sapt?

MIV Online [Răspunde]

Revista apare săptămânal.
Primul număr a apărut pe 8 martie, cel de-al doilea a apărut la 2 săptămâni după apariţia acestuia. Toate celelalte numere apar săptămânal.
Apare în fiecare zi de joi.

AnYnA [Răspunde]

Se poate croseta si cu mohair?

MIV Online [Răspunde]

Ce anume? Pătratul pentru pătură sau în general?
Eu am croşetat şi tricotat cu mohair căciuliţe şi botoşei.

AnYnA [Răspunde]

In general...Am luat mohair si as vrea sa fac modelul de romb cu el.

MIV Online [Răspunde]

Doar pentru încercat vei folosi mohairul sau vei folosi pătratul la pătură? Eu aş folosi tot lână pentru pătură pentru că celelalte pătrate sunt din acest material.

AnYnA [Răspunde]

Pentru incercat...O sa folosesc poate si pt. modelul rombului.

Alex [Răspunde]

si la revista nr 4 s-a primit doar sculul alb si revista?

MIV Online [Răspunde]

Da. Doar sculul de lână de culoare alb-fildeş.

Serban Valentina [Răspunde]

A aparut nr 5 al revistei?

MIV Online [Răspunde]

@Serban Valentina
Da. A apărut astăzi:
http://miv-crochet.blogspot.com/2012/04/revista-usor-de-crosetat-nr-5.html

Daniela [Răspunde]

Eu n-am mai gasit nr. 4. Am toate numerele, inclusiv 6, dar imi lipseste 4. Stiti cumva de unde l-as putea lua? Multumesc mult!

MIV Online [Răspunde]

@Daniela
La noi se mai găsesc numerele 5 şi 6 la chioşcuri. Numerele mai vechi nevândute au fost trimise retur. Încearcă la Serviciul de Abonare al revistei, de luni până vineri, între orele 8 - 17 la numărul de telefon 031.407.82.44 sau prin mesaj la subscription@lsromania.ro poate îl trimit ei.

blogdecasnica [Răspunde]

Am descoperit aici revista "Usor de crosetat". Eu nu am vazut-o la chioscurile de ziare, dar sper ca de acum inainte sa pot achizitiona editiile ce vor aparea.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun