12 aprilie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 5


A apărut astăzi nr. 5 al revistei "Uşor de croşetat". Împreună cu el, aşa cum ne-am obişnuit, găsim un scul de lână italiană BBB, de această dată de culoare albastru închis.

În acest număr puteţi găsi, pe lângă modelul pentru cel de-al 5-lea pătrat al păturii vintage, următoarele:

- la rubrica "Modele de la stilişti" un model al unui foarte frumos puloveraş în culori dulci pentru fetiţe, parte peste parte

- la "Pentru casă" o super idee pentru realizarea unei perne rotunde mari, lucrată circular şi foarte utilă la deocorarea unei canapele sau a fotoliului preferat

- la "Accesorii la modă" găsiţi modelul unor mănuşi fără degete, moderne care pot constitui un cadou chic şi original cu ocazia sărbătorilor de iarnă
Pe lângă acestea la "Şcoala de croşetat" găsiţi explicaţiile pentru lucrul pe rotund. La "enciclopedia puncteler" este explicat modelul pătratului "granny".
Din numărul următor: poncho romantic, set de cutiuţe, fular în zig-zag, nervuri verticale în relirf, frunzuliţe alternate şi binenţeles, sculul de lână italiană BBB de culoare muştar.
Croşetat plăcut!
Revin în curând cu pătratul nr. 5 executat de mine.


12 comentarii:

AnYnA [Răspunde]

Am luat si eu revista si patura patchwork parea schimbata...Cu alte modele de patrate...

MIV Online [Răspunde]

@AnYnA
Nu ştiu ce să zic... Şi mie mi se pare schimbată...Poate e o doar o altă imagine cu aceeaşi pătură... Ceea ce am remarcat eu însă, ar fi faptul că la pătratul cu modelul granny sunt 3 rânduri cu albastru la final, în loc de 2 rânduri aşa cum a fost prezentat pentru realizare. Mă bate gândul să mai fac şi eu un rând în plus...

Anonim [Răspunde]

Da, trebuie facute 3 randuri la patratul granny, altfel iese mult prea mic, nici nu se apropie de 13 pe 13 cm. Mie mi se pare ca s-au cam plafonat cei de la editura, si numarul 5 e tot cu patrat in picioruse mari :(

MIV Online [Răspunde]

@Anonim
Voi face şi eu 3 rânduri cu culoarea albastră la pătratul "granny".
Revista este tradusă, din câte am înţeles eu... Nu e vina editurii...

AnYnA [Răspunde]

Da, am auzit ca este tradusa, si oricum am mai multe motive sa cred: greseli de scriere(tipm), explicatii pe care nu le-am inteles de nicio culoare(bereta Lolita, Rc.5)etc...

AnYnA [Răspunde]

Revista este tradusa, scrie pe prima pagina in partea dreapta sus.

Anonim [Răspunde]

Dar revista nr 6. Nu a apărut ?

Anonim [Răspunde]

Dar nr 7 ? Iar se repeta istoria si se blocheaza????...va rog spuneti-mi mai are rost sa asteptam???!!

MIV Online [Răspunde]

@Anonim
Au apărut amândouă numere. Se mai găsesc încă la standurile de ziare. Am scris deja pe blog:
nr. 6 - revista http://miv-crochet.blogspot.com/2012/04/revista-usor-de-crosetat-nr-6.html
- pătratul http://miv-crochet.blogspot.com/2012/04/al-6-lea-patrat-din-patura-patchwork_25.html
nr. 7 - revista http://miv-crochet.blogspot.com/2012/04/revista-usor-de-crosetat-nr-7.html
- pătratul http://miv-crochet.blogspot.com/2012/04/acesta-este-cel-de-al-7-lea-patrat.html
Ce anume se blochează? Blogul sau te referi la reviste?

Anonim [Răspunde]

La reviste ma refer,am mai citit pe forumuri ca dupa 10-12 nr.nu s-au mai publicat! M-am speriat tare....sunt un fan al rev.si patratelor!...asa ca nu vreau sa pierd nici un nr. Sunt din oradea,aici nu au aparut,sunt ffffoarte sigura! Voi mai incerca luni.

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Cred că la când de mare căutare este revista nu se va opri. Cel puţin aşa sper. Nu am ştiut de ceea ce spui tu, că a mai apărut şi apoi s-a oprit. Poate că nu a avut mare succes sau poate atât a trebuit să apară.

Anonim [Răspunde]

puteti gasi aici http://www.ahuradesign.ro/ro/index.php accesoriile necesare pentru crosetat,tricotat si nu numai la un pret bun in sistem en detail sau en gros

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun