24 aprilie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 6


Hristos a înviat! Bine v-am regăsit.
Am revenit din scurta, dar relaxanta vacanţă de Paşte cu forţe proaspete. Nu am luat laptopul cu mine aşa că am fost total ruptă de activitatea de pe blogul meu. Mi-am verificat adresa de e-mail doar o singură dată în 7 zile, de pe telefon. Cele două postări cu papucii de casă le-am programat chiar în ziua plecării în vacanţă, pentru a apărea în cursul săptămânii care a trecut.
Am revenit în oraş aseară târziu şi prima grijă a dimineţii de astăzi a fost să merg la chioşcul de ziare şi să cumpăr nr. 6 al revistei "Uşor de croşetat". După ce fac un pic de ordine prin casă mă voi apuca de treabă la cel de-al şaselea pătrat pentru pătura vintage, de culoare muştar şi cu nervuri verticale în relief.
L-a realizat cineva?
Din acest număr:
- poncho romantic la "Modele de la stilişti" - nivel de dificultate avansat

- set de cutiuţe din fir de bumbac "Pentru casă" - nivel de dificultate uşor

- fular subţire în zig-zag, cu înmulţiri şi scăderi la "Accesorii la modă" - nivel de dificultate uşor

- prinderea buclei din faţă la "Şcoala de croşetat"
- frunzuliţe alternate la "Enciclopedia punctelor"
Din numărul viitor:
- mantou tineresc
- husă pentru ceainic
- gentuţă cu flori
- prinderea buclei din spate
- punctul "paie de Viena" şi sculul al şaptelea de lână italiană BBB, de culoare bleu.
Croşetat plăcut şi aştept să îmi spuneţi ce aţi mai lucrat în săptămâna ce a trecut, după Paşte!




7 comentarii:

AnYnA [Răspunde]

Eu l-am terminat astazi:)

Serban Valentina [Răspunde]

Si eu l-am facut, sper sa il pozez cat de curand si sa iti trimit :)

MIV Online [Răspunde]

@AnYnA
Super...

MIV Online [Răspunde]

@Serban Valentina
Aştept imaginile tale!

Anonim [Răspunde]

Si eu l-am terminat cu greu, noroc ca ai postat clipul cum se realizeaza :*.
O sa iti trimit poze saptamana asta :D.te pwp pa pa

MIV Online [Răspunde]

@AnonimClipurile nu sunt realizate de mine. Este o persoană care are contul OniCroseteaza pe youtube.com Eu doar am creat o listă cu clipurile sale care pot fi urmărite direct la mine pe blog. Ei trebuie să îi mulţumim.

AnYnA [Răspunde]

Si pe mine m-a ajuntat Oni la patratul 6...

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun