26 aprilie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 7


A venit ziua de joi şi iată numărul 7 al revistei "Uşor de croşetat". Pătratul pentru pătura patchwork este unul foarte simplu de realizat, fiind executat numai din picioruşe mari reduse. Ceea ce îl pune în evidenţă este steaua de culoare roşie cusută pe el. Am să revin cu imagini ale pătratului executat de mine.
Iată şi ce modele mai găsiţi în acest număr:
O foarte elegantă gentuţă cu flori aplicate.
 Un mantou subţire cu model tineresc.
 Şi o husă pentru ceainic, decorată foarte frumos.

Numărul de săptămâna viitoare va conţine: 1 scul de lână italiană BBB de culore violet, modele pentru realizarea unui pulover perforat în zig-zag, set american, beretă etnică. Cum se realizează punctul plasă în formă literei V şi punctele colorate.
Croşetat plăcut!


14 comentarii:

AnYnA [Răspunde]

Mie mi-a mai ramas multa lana bleu de la patratul granny, sa il folosesc pe cel vechi?

MIV Online [Răspunde]

@AnYnADacă îţi este de ajuns pentru a termina pătratul nr. 7, de ce nu? Şi îl păstrezi pe cel de la acest număr al revistei pentru altceva, poate tot la pătură.
Şi eu mai am, nu foarte mult, dar îl voi folosi să mai fac un rând la pătratul granny, din numărul 3 al revistei. E un pic mai mic decât celelalte şi din ce am constatat la pătură, pare a avea 3 rânduri de culoare bleu, nu 2 rânduri cum e prezentat în revistă.

MIV Online [Răspunde]

@AnYnA De fapt, ştii ce am făcut eu. Am folosit sculul albastru de acum pentru a face pătratul nr. 7 şi completarea la cel de-al treilea pătrat. Şi voi păstra restul de scul albastru mai vechi. :)

Panselutza [Răspunde]

Buna idee, poate ca o sa fac si eu la fel, o sa folosesc sculul de la numarul 3 pentru a face patratul numarul 7 :). Eu nu prea mai am fir rosu si roz pentru decor :). Decorurile pe patrate nu am reusit sa le fac inca pentru ca nu am avtu ac :)! Spor la treaba!

AnYnA [Răspunde]

@Panselutza, Poti cumpara si fire de la mercerii, chiar daca nu sut din acelasi material...

MIV Online [Răspunde]

@Panselutza Nici eu nu am avut la început ac special pentru lână şi am folosit un ac normal, cu vârf, din acela mare. Am un set de ace de cusut şi pe cel mai mare l-am folosit atunci.

MIV Online [Răspunde]

@Panselutza Poţi cumpăra şi alte fire de la mercerii pentru decor, dar dacă vrei să fie din acelaşi material foloseşte-te şi de sculul de culoare bej de la prima revistă care era pentru încercări. Eu nici nu l-am desfăcut din ambalaj şi mă gândesc să îl folosesc atunci când nu îmi va ajunge o culoare pentru decorări.

Anonim [Răspunde]

In oradea jud bihor nu a ajuns revista cu nr.7 imi puteti spune...cand vine?! Multumesc!

Panselutza [Răspunde]

Multumesc pentru sfaturi!

MIV Online [Răspunde]

@AnonimDacă doreşti nr. 7 al revistei trimite-mi adresa ta pe miv.crochet@yahoo.ro şi am să ţi-o trimit eu prin poştă.

MIV Online [Răspunde]

@Panselutza Nu ai prentru ce!

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Nu ştiu de ce la Oradea nu apare. Ai putea suna la revistă să le spui. Uite aici mai multe detalii: http://miv-crochet.20996.n6.nabble.com/Revista-U-or-de-cro-etat-tp2p9.html

Anonim [Răspunde]

punctul "paie de Viena" foarte greu de inteles;
randul de baza-OK
randul 1- confuz..."1p.m redus lucrat pe coloana piciorusului proaspat lucrat"?? unde introduci croseta? ..."in spatiul tocmai format"? nu se vede in imagini
ar fi OK de vazut pe youtube

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Am încercat astăzi să fac modelul cu punctul "paie de Viena". Greşeala este următoarea: 1 p.m. redus lucrat peste, coloana picioruşului proaspăt lucrat" Adică, după ce ai realizat p.m. sărind peste 1 oc. faci un p.m. redus în ochiul anterior peste care ai sărit. Astfel, p.m. redus se realizează peste p.m. realizat anterior.
La pasul 5 al modelului chiar spune cum: Acum lucraţi alt p.m. redus în spaţiul tocmai format, introducând croşeta în dreapta coloanei ultimului picioruş format."
"În dreapta coloanei ultimului picioruş format", adică în urma picioruşului, în spaţiul creat.
Sper să te ajute, iese foarte frumos la sfârşit.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun