05 mai 2012

Al 8-lea pătrat din pătura patchwork


Pătratul care mi-a dat, până acum, cea mai mare bătaie de cap, a fost acesta. Lucru datorat nu explicaţiilor de lucrat şi realizării punctelor colorate. Părerea mea este că firul din această lână italiană devine dificil de lucrat la modele care necesită tragerea lui prin mai multe jeteuri sau ochi aflaţi pe croşetă. 


Când am început realizarea punctelor colorate ale pătratului nu reuşeam să trec firul prin cele 7 fire de pe croşetă de niciun fel. Am încercat ceva timp, după care văzând că nu reuşesc m-am gândit că poate astăzi este sărbătoare şi din această cauză mi se tot încurcă firul. Lucru acesta mi s-a întâmplat mai demult când am încercat să lucrez într-o zi de sărbătoare religioasă. Dar astăzi nu este nicio sărbătoare.
Concluzia mea este că punctele colorate puteau fi realizate şi cu altfel de model mai lejer, adecvat firului de lână.


Voi cum v-aţi descurcat cu acest pătrat?



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun