09 mai 2012

Facilmente Uncinetto - Uşor de croşetat


Pentru persoanele care nu ştiu, revista "Uşor de croşetat" este traducerea revistei italiene "Facilmente Uncinetto". Site-ul oficial al revistei este http://www.hachette-fascicoli.it, iar aici veţi găsi calendarul apariţiilor trecute şi viitoare ale revistei.
Mai exact veţi descoperi că primul număr al revistei a apărut în Italia în data de 28 decembrie 2010 la preţul promoţional de 1,99 euro. Cel de-al doilea la două săptămâni după primul, iar următoarele apar săptămânal, exact ca şi varianta românească - "Uşor de croşetat". Fiecare număr al revistei costă 4,99 euro.
Până în prezent au apărut 71 de numere ale revistei, urmând să apară până la numărul 120, adică până pe data de 16.04.2013
În România au apărut până în prezent 8 numere ale revistei "Uşor de croşetat", urmând să apară săptămânal, tot până la numărul 120, până pe data de 26.06.2014, dacă am calculat eu bine.
Ce am mai observat în lista amintită mai sus, este faptul că la numerele 30, 60 şi 90 mai apar şi 30.1, 60.1, respectiv 90.1, sub numele de "Raccoglitore", adică un liant, bănuiesc pentru pătura patchwork, la preţul de 7 euro. La varianta românească nu se pomeneşte nimic despre aşa ceva, până acum. 
Dacă vă interesează şi ce alte culori vor avea sculurile pentru pătura patchwork puteţi vedea aici: http://www.hachette-fascicoli.it/opere-piano/uncinetto.htm
Pentru cei interesaţi de această revistă, pe forum, la rubrica aferentă acestei reviste veţi putea găsi o listă de linkuri de unde pot fi descărcate numerele revistei, format .pdf: Facilmente Uncinetto.



7 comentarii:

Anonim [Răspunde]

Draga mea multumim pt postari,pe mine ma ajuta foarte mult desi sunt incepatoare.Spui mai sus ca pana in prezent au aparut 71 de nr ale revistei,in link-ul postat de tine am gasit doar 31,am incercat si restul sa le caut insa nu am gasit.Stii cumva daca se pot gasi si celelalte nr in format pdf pt a fi download-ate?

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Mulţumesc frumos pentru vizite. Pe site aşa am citit că până acum, conform tabelului de apariţii, au apărut 71 de numere, dar pe internet scanate nu am găsit decât 31. Eu sper să apară şi următoarele în viitor.
Dacă apar le voi posta pentru descărcare ca şi pe celelalte.

Anonim [Răspunde]

Multumesc pt rasp uite ce am mai gasit.....

Facilmente uncinetto nr.32 http://longfiles.com/2p3qj5j8fgsg/FacilmenteUncinetto-N32.pdf.html

Facilmente uncinetto nr.33 http://www.filehost.ws/g74mhzt3d1fh

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Mulţumesc frumos. Am postat linkurile de descărcare pe forum.

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Linkul pentru nr. 33 nu mergea, dar am găsit un altul care merge.

Anna [Răspunde]

Termenul "Raccoglitore" se refera la biblioraft. (in dictionar apare ca culegator de text")

MIV Online [Răspunde]

@Anna
Iniţial şi eu am crezut că se referă la biblioraft, dar m-am gândit că la noi a apărut cu nr. 2 unul, iar costul revistei nu a fost mare. În Italia am văzut că ajunge la 7 euro, ceea ce cred că e destul de mult pentru un biblioraft. Dacă observi costul lui este de 7 euro făra revistă. Eu am crezut că este un scul mai mare de lână italiană.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun