10 mai 2012

Modele pentru rochiţă


Vreau să croşetez o rochiţă fetiţei mele în vârstă de numai 2 ani.
Nu prea mai am timp să caut modele de rochiţe pe internet, aşa că vă rog pe voi, să îmi lăsaţi în comentariile la această postare sau să îmi trimiteţi pe adresa de e-mail: miv.crochet@yahoo.ro, link-uri cu modele deosebite de rochiţe.
Aş dori o rochiţă de vară cu un model de o dificultate uşoară sau medie, care să fie terminată în 2-3 zile.
Voi alege un model dintre cele postate de voi, după care voi posta imagini cu rochiţa realizată după modelul ales.
Vă mulţumesc şi aştept propunerile voastre!
Modelul rochiţei din imagine poate fi găsit aici: Caron.com




3 comentarii:

Anonim [Răspunde]

http://www.youtube.com/watch?v=y9__QqNdP0M

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Mulţumesc pentru idee. Mai aştept şi alte propuneri.

Anonim [Răspunde]

http://www.knitting-crochet.com/crochet/litgirgradre.html

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun