25 mai 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 11 şi al 11-lea pătrat al păturii vintage


Încă de miercuri a apărut numărul 11 al revistei "Uşor de croşetat".
Ieri am cumpărat-o şi eu, dar pentru că a fost sărbătoarea religioasă a Înălţării Domnului, nu am croşetat. Astăzi am realizat pătratul pentru pătura vintage. Un model uşor de realizat - "ocazia pentru a experimenta schimbul de culori, în timp ce se efectuează unul dintre cele mai simple puncte croşetate", adică picioruşul scurt.
Eu am încurcat firele de albastru şi bleu. În momentul când am descărcat imaginile pe calculator am realizat asta, dar nu voi modifica pătratul, îl voi lăsa aşa.



Dacă doreşti să descarci numărul original al revistei intră pe forum. Vei găsi numerele de la 1 la 33 ale revistei "Facilmente Uncinetto" în varianta electronică.



4 comentarii:

Anonim [Răspunde]

Numarul 34 http://turbobit.net/du5zilojdz7z/FacilmenteUncinetto-N34.pdf.html
Numarul 35 http://www.filehost.ws/et2oie0eijzh
Numarul 36
http://www.filehost.ws/ce7ey43cai2i

MIV Online [Răspunde]

@Anonim
Mulţumesc frumos!

mary [Răspunde]

buna ziua ! as dori sa stiu daca dvs ati facut abonament la aceasta revista si cat costa acest abonament?multumesc

MIV Online [Răspunde]

@mary Eu nu am facut abonament la revista. Pe pagina a 2-a din revista sunt scrise detalii legate de abonament: Abonamanetul este disponibil de la următorul număr aflat în magazin, la preţul de 11,99 lei pe exemplar, fără taxe suplimentare şi având costuri de expediere incluse.
Dacă vreţi să faceţi abonament sunaţi la numărul de telefon: 031 407 82 44, de luni până vineri, între orele 8 - 17, sau trimiteţi un mesaj cu intenţia voastră la subscription@lsromania.ro Sper sa iti fie de ajutor.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun