05 mai 2012

Sandale braziliene de la ZorileStore.ro


Scriam acum ceva timp, pe la sfârşitul lunii martie, despre o campanie cu papucii brazilieni de la magazinul online ZorileStore.ro. Mecanismul acesteia era destul de simplu: scriai despre ea, îţi alegeai perechea preferată de papuci din magazin, o primeai acasă, după care împărtăşeai impresiile despre acei papuci. 
Am primit la puţin timp de la publicarea postării papucii sau mai bine zis sandalele braziliene alese de mine din magazinul online respectiv. 
Revin acum, destul de târziu aţi zice, cu articolul de impresii asupra acestor sandale braziliene din 2 motive simple: primul, vremea a fost, după cum bine ştiţi, destul de capricioasă toată luna aprilie şi nu mi-a dat ocazia de a purta această pereche de sandale, şi cel de-al doilea motiv, am vrut să îmi spun părerea după o anumită perioadă de purtare a lor. 
Astfel, astăzi a fost cea de-a zecea zi de purtare a lor, mai exact de bună purtare şi comportare a lor. 
Le-am purtat în fiecare zi, din 26 aprilie, la serviciu, la cumpărături, la plimbare cu fetiţa. 
Iată în continuare impresiile mele, personale despre perechea de papuci brazilieni primiţi:
- sunt deosebit de comode şi uşoare;
- se întreţin foarte uşor;
- sunt practice şi elegante, putând fi purtate atât cu rochiţe, cât şi cu pantaloni de vară.
Cu alte cuvinte, sunt sandalele mele preferate pentru această vară şi dacă nu le voi uza prea tare, poate şi pentru cea care va veni. 
Mulţumesc Blogatu şi ZorileStore.ro!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun