31 mai 2012

Vine 1 iunie! - partea a doua


Aşa cum am scris marţi, iată azi şi un model pentru o şapcă pentru băieţei. Am terminat-o aseară târziu şi nu am reuşit să o postez. Modelul poate fi descărcat gratuit de aici: Ravelry - Big Girl Bonnet. Este de fapt o căciuliţă cu un mic cozoroc.

Poate fi purtată atât de fetiţe, cât şi de băieţei. Pentru fetiţe puteţi adăuga la baza cozorocului diverse detalii, cum ar fi nasturi, croşetaţi sau nu, fundiţe, flori croşetate etc., ca în imaginile următoare.




Eu am optat pentru modelul cu o floare croşetată pentru fetiţa mea, model care poate fi descărcat de aici: Flower Cloche.
La mulţi ani tuturor copiilor şi cadouri multe!
Croşetat plăcut!










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun