29 mai 2012

Vine 1 iunie!


Pentru că la acest sfârşit de săptămână se sărbătoreşte Ziua Internaţională a Copilului - 1 iunie, vă propun un cadou frumos pentru fetiţele noastre. Pentru băieţei voi posta mâine un model de şapcă, numai potrivită cu vremea de afară din aceste zile.
Am căutat un gen de căciuliţă cu model floral, care să aibă flori pe ea, nu aplicate.
Modelul care mi-a plăcut foarte mult poate fi descărcat de aici: Ravelry - Perenni. Are un grad mediu de dificultate. Veţi observa că am optat pentru 2 rânduri florale la căciuliţa fetiţei mele, pentru că am folosit un fir mai subţire decât la modelul original.
Iată căciuliţa executată de mine: 
 





Cum vi se pare această căciuliţă?




2 comentarii:

Serban Valentina [Răspunde]

Foarte frumoasa si fetita si caciulita! Felicitari! Deja am descarcat modelul, il trec pe lista de proiecte.

MIV Online [Răspunde]

@Serban Valentina Îţi mulţumesc frumos.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun