25 iunie 2012

Tricoul îl face pe ... blogger


Anul trecut, cam prin luna septembrie, citeam chiar pe Blogatu.ro despre Webstock 2011, un eveniment care se desfăşoară anual şi este dedicat mediului online românesc. Cum pe atunci nu aveam încă un blog, ci doar citeam, ca şi acum, articole interesante pe mai multe bloguri româneşti, am fost foarte curioasă să văd de cine este reprezentat mediul online românesc la acea ediţie.
Ca orice eveniment care se respectă, organizatorii acestuia au oferit tricouri şi alte chestii personalizate invitaţilor şi participanţilor. Sponsorizat fiind de către Vodafone România, acesta nu putea pierde ocazia de a face cunoscut acest eveniment pe orice canal online al său. Astfel, cu această ocazie au fost organizate pe pagina de facebook Vodafone Buzz, concomitent cu transmiterea live streaming a întregului eveniment, concursuri pentru fani săi.
Sub genericul Webstock: Power to the Web, erau oferite din oră în oră, aşa numitele "kit-uri Webstock" formate dintr-un tricou "Power to the Web" din colecţia specială 2011 şi un pandantiv, reprezentat printr-o floare din semnul @. Am fost foarte bucuroasă când am câştigat un astfel de kit. La câteva zile am primit şi coletul prin poştă, iar de tricou m-am îndrăgostit pe loc şi a devenit tricoul meu preferat.


Cu ocazia acestui eveniment, am văzut cum arată Chinezu, Zoso, Piticu, Manafu şi alţi bloggeri ale căror postările le citeam şi pe paginile cărora lăsam câteodată comentarii. Pe Cabral îl ştiam deja...:)
Poate anul acesta câştig altul şi mai frumos de la ZorileStore. Îmi place foarte mult acesta: Tricou PUMA Heroes. Cel de culoare violet e bestial. Vouă care tricou vă place?



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun