12 iunie 2012

Pălăriuţă de soare fetiţe - model propriu


După multe căutări pentru a realiza o pălăriuţă de soare pentru fetiţa mea, am decis să realizez un model propriu pentru aşa ceva. Pentru că îmi place foarte mult să lucrez cu Granny Square am folosit acest model la realizarea ei.
Pălăriuţă "Floarea Soarelui"
 



Pentru a descărca modelul ei citeşte în continuare.
Modelul este gratuit şi poate fi descărcat de aici, format .pdf : Pălăriuţă "Floarea Soarelui". Fişierul conţine explicaţii şi imagini ajutătoare. Dacă doriţi să realizaţi această pălăriuţă şi aveţi neclarităţi la explicaţii vă rog să nu ezitaţi să îmi cereţi lămuriri.
Dacă realizaţi pălărioara m-aş bucura dacă mi-aţi trimite şi mie o imagine cu ea.
Croşetat plăcut!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun