05 iunie 2012

Pălăriuţă de vară pentru fetiţe - partea I


Am căutat mult timp un model pentru o pălăriuţă de soare pentru fetiţa mea. Ideea era să găsesc un model multicolor la care să folosesc resturile de aţă care mi-au rămas de la diferite proiecte.
Modelul ales de mine este realizat în original cu 5 culori (bleu, roz, vernil, galben şi alb), însă eu voi folosi doar 4 (albastru, roz, portocaliu şi alb).
Puteţi vedea cât de frumoasă este şi de asemenea puteţi descărca modelul original de aici: Yoyo-Puff Wide Brim Hat for Girl
Sper ca mâine sau cel târziu poimâine să termin această pălăriuţă. Partea de sus a ei este realizată cu ajutorul a 31 de flori croşetate, din care eu am realizat astăzi doar 12 - 6 de culoare albastră şi 6 de culoare roz, aşa că revin cu imagini finale în zilele următoare.

Croşetat plăcut şi vouă!



6 comentarii:

Serban Valentina [Răspunde]

Este superba!!! Abia astept sa vad cum iti iese! Firele sunt din acril, bumbac, lana? As vrea sa fac si eu pentru fetita mea, tot pentru soare, dar nu o fi prea groasa? Cred ca eu trebuie sa fac mai putine floricele ca ea are doar 9 luni, nu va fi prea mare :P

MIV Online [Răspunde]

@Serban Valentina Firele sunt Sara - acryl super perlee, destul de subţiri. Nu cred că va fi groasă pentru că din imagini se vede că rămân spaţii între flori, este destul de aerisită. Diagrama aşezării florilor are pentru creştet 19 flori dispuse 3, 4, 5, 4,3, iar tu poţi încerca cu 14 flori dispuse 2, 3, 4, 3, 2. În acest caz vei avea pentru florile dinspre marginea pălăriuţei nu 12 flori, ci 10 flori. Deci în total ar trebui să realizezi 24 de flori în loc de 31. În schimb, nu ştiu cum se va modifica numărul de ochiuri pentru borul pălăriuţei.
Eu nu ştiu cum să dispun florile în funcţie de culori, pentru a nu se repeta... În această seară asta va fi tema mea...:)

AnYnA [Răspunde]

De ce grosime este croseta?

MIV Online [Răspunde]

@AnYnA Folosesc o croşetă de 4,00, nu cea de la revistă, pentru că e cam scurtă.

Serban Valentina [Răspunde]

Am inceput palariuta. Eu fac florile de culori diferite cate una, asa nu o sa ma chinui sa le unesc si sa nu se repete. Totusi mi se par groase, nu cred ca o sa o poarte vara, mai degraba primavara-toamna. Floricelele mele au diametrul de 5 cm.

MIV Online [Răspunde]

@Serban Valentina Ai dreptate, e cam groasă de vară. De vină e faptul că de fapt florile se dublează ca grosime datorită rândului 2 al lor.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun