09 iunie 2012

Pălăriuţă pentru fetiţe - partea a III-a


Şi iată şi pălăriuţa terminată. Nu a ieşit ca modelul original şi nu sunt mulţumită de rezultat. Este destul de mare faţă de capul fetiţei mele şi parcă e o minge de fotbal...
Am renunţat la borul din model şi am făcut unul mai scurt, deoarece cred că nu ar fi arătat atât de bine.
Poate voi mai încerca acest model cu un fir mai subţire, deoarece mi se pare foarte frumos şi destul de uşor de realizat.
M-am gândit chiar la o variantă în care să folosesc în loc de flori, hexagoane realizate cu modelul "Granny square". Astfel, vor fi mai uşor de îmbinat şi pălăriuţa va fi mai subţire şi mai "aerisită".

Croşetat plăcut!



3 comentarii:

Alex [Răspunde]

Ai dreptate.. a iesit muuult prea mare pt fetita.. Dar oricum ea e o scumpica. Si ii sta foarte bine cu rochita si caciulita roz.

MIV Online [Răspunde]

@Alex Mulţumesc frumos! Sunt o mămică mândră...

Serban Valentina [Răspunde]

Imi place modelul de la borul palariutei. Azi o termin si eu. O sa iti trimit poze pentru album. Chiar daca nu ti-a iesit exact ca modelul original, oricum fetita mai creste si o sa ii vina perfect :)

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun