01 iunie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 12 şi al 12-lea pătrat al păturii vintage


La mulţi ani tuturor copiilor!
Ca în fiecare săptămână, iată şi cel de-al 12-lea pătrat al păturii vintage sau patchwork propusă de revista "Uşor de croşetat". Este tot modelul "granny square" sau "pătratul bunicii", numit de această dată modelul "Old America". Ca să nu am surpriza ca data trecută, când la primul pătrat cu acest model, după indicaţiile din revistă acesta mi-a ieşit mai mic decât celelalte şi a trebuit să mai lucrez un rând cu ultima culoare pentru a-l face cât celelalte, de această dată am  procedat altfel decât instrucţiunile date.
Am lucrat rândurile cu primele două culori, muştar şi violet, cu p.m. în loc de p.m.r., şi doar ultimele rânduri, cele cu culoarea turcoaz le-am lucrat cu p.m.r.
Este strecurată o eroare încă de la primul rând al explicaţiilor: "Desfăşuraţi de pe sculul roşu un fir..." Corect este sculul de culoare muştr, nu roşu.
Încă o sugestie pentru voi: folosiţi firul de lână turcoaz care v-a rămas de la pătratele anterioare şi nu îl incepeţi  pe cel de la acest număr. Ar trebui să vă ajungă. Mie mi-a fost de ajuns, ba chiar mi-a mai rămas ceva din el.
Croşetat plăcut!



3 comentarii:

Catalina [Răspunde]

Eu am ramas in urma cu patratele de vreo cinci reviste! Asta pentru ca m-am apucat de crosetat doua modele in acelasi timp. Dar la top-ul din nr. 12 (care este foarte frumos) e o greseala la modelul cu flori: la R1 al florilor este scris gresit 2 p.m., trebuie 2 p. duble. Dupa ce le termin, pot trimite fotografii? Multumesc!

MIV Online [Răspunde]

@Catalina
Mulţumesc Catalina pentru vizita şi pentru corecţia la modelul topului din nr. 12. Voi scrie despre acest lucru pe forum pentru ca şi alte persoane să ştie de acest lucru. Cum ai descoperit greşeala? Traducând din numărul original al revistei, în italiană?
În legătură cu fotografiile, abia aştept să văd cum arată topul tău. Deci la aştept cu mare drag.

MIV Online [Răspunde]

@Catalina Uite un alt model superb de top: GarnStudio

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun