27 iunie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 15 şi al 15-lea pătrat al păturii vintage


Al 15-lea pătrat al păturii vintage din revista "Uşor de croşetat" nu mi-a ieşit deloc de bine. Nu am avut un ac special de lână pentru a coase modelul naiv de pe el şi din această cauză nu arată cum aş dori.
Am căutat un astfel de ac pe la toate merceriile de prin oraş, dar nu am găsit. Asta până ieri când am găsit acolo unde mă aşteptam mai puţin: la Kaufland. La raftul cu astfel de produse am găsit un set de ace pe al cărui ambalaj scrie "Ace pentru elastic - bentiţe". Preţul setului este de 7,90 lei şi are 2 ace: unul cu vârful rotund şi cu gămălia foarte mare şi unul cu vârful neascuţit şi cu două gămălii. Cred că primul este util pentru elastice şi al doilea poate fi folosit pentru cusut cu fir gros.
Voi ce ac folosiţi la cusutul modelelor de pe pătrate?





2 comentarii:

Alex [Răspunde]

eu folosesc un ac de lana, nu e foarte mare, nici gaura nu o are foarte mare. Greseala ta a fost la numararea randurilor.. mai bine desenul nu ai mai incerca sa-l copiezi identic ca in revista ci l-ai face simetric la ochi.
Si ai lucrat destul de larg iar unele "muste" au iesit pe jumatate

AnYnA [Răspunde]

Eu folosesc un ac obisnuit cu gamalia mare cu varf ascutit, e umpic mai greu dar imi ies bine toate broderiile. Asta-seara o sa mai pun un video destul de vechi...

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun