03 iulie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 16 şi al 16-lea pătrat al păturii vintage


Şi iată cel de-al 16-lea pătrat pentru pătura patchwork.
Este la fel ca şi cel de-al 7-lea, doar că acum steaua din centrul lui este un pic mai mică şi realizată cu un fir de culoare muştar şi nu roşie.
Am folosi pentru stea acul de cusut cu vârf rotunjit de care vă spuneam săptămâna trecută şi vreau să vă spun că este mare diferenţa de a coase cu el faţă de cel normal, cu vârf ascuţit. Şi modelul are alt aspect, mai strâns şi mai sigur. Mă bate gândul chiar să refac aplicaţia de pe pătratul al 15-lea cu acest ac.

Al vostru cum a ieşit? Aştept, dacă doriţi să îmi trimiteţi, imagini pe pagina de facebook: MIV Crochet Online sau pe e-mail: miv.crochet@yahoo.ro
Croşetat plăcut!
P.S. Puteţi descărca revista Facilmente Uncinetto de pe forum: "Facilmente Uncinetto" - download links 
Dacă nu doriţi să aşteptaţi deloc pentru a descărca numărul dorit al revistei, puteţi descărca fără nicio restricţie, de aici: Facilmente Uncinetto



5 comentarii:

Anonim [Răspunde]

Buna,
Am observat in timp promptitudinea cu care postezi detalii ale noilor numere din revista "Usor de crosetat" asa ca m-am gandit ca poate ma poti ajuta cu raspunsul la urmatoarea intrebare: ce s-a intamplat cu numarul 17 al acestei reviste? am intrebat la foarte multe standuri de ziare si nimeni nu a stiut sa imi dea un raspuns. Mi-ar parea tare rau sa se opreasca dupa 16 numere.
Multumesc anticipat.

alex [Răspunde]

Revista 17 a aparut de joi. incearca la magazinele mari din centrele comerciale .. eu nu am gasit niciodata revista la standurile de ziare

MIV Online [Răspunde]

Din păcate nici eu nu am reuşit să cumpăr numărul 17. În Râmnicu Vâlcea nu l-am găsit la niciun chioşc de ziare. O doamnă de la unul din chioşcuri mi-a spus că ar fi ceva probleme cu livrarea lor. Nu ştiu ce se întâmplă.

Alexandra [Răspunde]

@MIV Online
Incearca la Kaufland la magazinul Inmedio..

MIV Online [Răspunde]

@Alexandra Într-adevăr la Inmedio, în Kaufland, am găsit nr. 17 al revistei. Erau atât de multe, că probabil toate au ajuns la ei şi nu la chioşcurile din oraş. Mulţumesc Alexandra.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun