13 iulie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 18 şi al 18-lea pătrat al păturii vintage


Şi în această săptămână revista nu a fost de găsit la chioşcurile de ziare din oraş. Am găsit-o tot la Inmedio în Kaufland. Am şi realizat pătratul pentru pătura vintage.
Vouă cum v-a ieşit? Acest pătrat ar ieşi mai frumos dacă, ultimul rând ar fi făcut cu firul de culoare roşie, decât tot cu cel de culoare crem, aşa cum este în revistă. Sau cu orice altă culoare decât crem. Am realizat asta după ce l-am încheiat aşa că nu îl mai modific.

 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun