14 august 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 22 şi al 22-lea pătrat al păturii vintage


Într-adevăr poşeta de seară cu mărgeluţe de la "Accesorii de modă", care trebuia să se găsească în numărul anterior - nr. 21, poate fi găsită în acest număr al revistei. Şi ca să se păstreze zăpăceala creată, binenţeles că nu există modelul pentru rubrica amintită mai sus, care ar fi trebui să fie modelul unor mănuşi retro din plasă. Dacă la numerele trecute greşeala era "moştenită" de la numerele originale, nu pot spune acest lucru şi în acest caz şi mă declar profund nemulţumită. Dacă se va continua aşa, nu voi mai continua să cumpăr revista românească şi mă voi mulţumi cu numerele originale în format electronic. 
 







4 comentarii:

Anonim [Răspunde]

Ei nu pot modifica revista pentru ca nu au drepturi de autori. Revista este identica cu cea din italia pentru ca ei doar o traduc si atat..

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Aşa am gândit şi eu... Dar te rog să cauţi nr. 22 al revistei din Italia şi să vezi că nu este ca nr. 22 din România...

Anonim [Răspunde]

Buna ma scuzati ai idee cum pot face rost de numerele trecute ca am pierdut foarte multe .multumesc.

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Poate îţi este de ajutor postarea de aici: http://miv-crochet.blogspot.ro/2012/08/revista-usor-de-crosetat-procurare.html

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun