24 august 2012

Vestă Granny Square


Am croşetat zilele trecute o frumoasă vestă pentru fetiţa mea. Modelul este foarte simplu - pătratul bunicii sau Old America, şi poate fi urmărit aici: Granny Square top tutorial. Ceva asemănător am mai croşetat pe la începutul anului: Pulover fetiţă
Faţă de modelul iniţial, am croşetat pe margini modelul cu "evantaie", adică repetaţi următoarea secvenţă, atât la marginea inferioară, de jur împrejur, cât şi partea superioră şi mânecuţe: 5 p.m. într-un singur oc., săriţi 2 oc, 1 p.sc. în al 3-lea oc., săriţi 2 oc.
Este acelaşi model folosit la vesta în 4 culori, dar doar pentru un singur rând.
Acest model este uşor de adaptat atât pentru copii, cât şi pentru adulţi.

Am realizat din fire rămase, 3 inimioare de culori diferite, după modelul de aici: Crochet Heart motif (trebuie creat cont, dacă nu aveţi, pe ravelry.com, pentru a descărca modelul). Am cusut fiecare inimioară cu fir de culoare diferită de cea a ei, pentru a realiza un contrast vizibil. Cum vi se pare?




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun