13 septembrie 2012

Cum să transformi o rochiţă în fustiţă

Am transformat o rochiţă a fetiţei mele, care îi rămăsese mică, într-o fustiţă.
Am tăiat partea de sus a rochiţei şi la partea de jos am croşetat o bandă din picioruşe mari şi picioruşe scurte. Rândul de bază l-a realizat prin cusut puncte în urma acului. Primul rând de piciorule l-am făcut cu un fir de bumbac mai gros, de culoare violet, după care am folosit fir Flavia de culori diferite. Am lucrat 3 rânduri de picioruşe mari cu firul de culoare roşie, după care câte un rând de picuioruşe scurte cu culoare roz şi culoare albă. Datorită diferenţei de grosime dintre fire nu a fost nevoie să descresc, ci am lucrat cu acelaşi număr de ochi.
Cum vi se pare?

2 comentarii:

INNA [Răspunde]

Este o idee foarte buna. Dar puteai foarte simplu sa ii faci din acelasi material,nu crosetat.Ii puneai un elastic si gata. Sau o puteai face cu un nasturel la spate:)

MIV Online [Răspunde]

@INNA Nu am prea avut material de realizat. E vorba de o rochiţă de la 9 luni a fetiţei mele. Am preferat să croşetez bentiţa de sus.