13 septembrie 2012

Cum să transformi o rochiţă în fustiţă


Am transformat o rochiţă a fetiţei mele, care îi rămăsese mică, într-o fustiţă.
Am tăiat partea de sus a rochiţei şi la partea de jos am croşetat o bandă din picioruşe mari şi picioruşe scurte. Rândul de bază l-a realizat prin cusut puncte în urma acului. Primul rând de piciorule l-am făcut cu un fir de bumbac mai gros, de culoare violet, după care am folosit fir Flavia de culori diferite. Am lucrat 3 rânduri de picioruşe mari cu firul de culoare roşie, după care câte un rând de picuioruşe scurte cu culoare roz şi culoare albă. Datorită diferenţei de grosime dintre fire nu a fost nevoie să descresc, ci am lucrat cu acelaşi număr de ochi.
Cum vi se pare?








2 comentarii:

INNA [Răspunde]

Este o idee foarte buna. Dar puteai foarte simplu sa ii faci din acelasi material,nu crosetat.Ii puneai un elastic si gata. Sau o puteai face cu un nasturel la spate:)

MIV Online [Răspunde]

@INNA Nu am prea avut material de realizat. E vorba de o rochiţă de la 9 luni a fetiţei mele. Am preferat să croşetez bentiţa de sus.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun