29 noiembrie 2012

Rugăminte dulce



Scriu acest articol pentru a-mi lămuri o curiozitate: de ce ne place ciocolata? 
Aş vrea să ştiu de ce îţi place ţie ciocolata? Care ciocolată îţi place ţie cel mai mult? 
Care este compoziţia de ciocolată care ţi se pare de nerefuzat? 
Care este cea mai delicioasă? Aş dori să îmi răspunzi cât mai original în comentariile la această postare. 
După răspuns dat, dacă eşti un iubitor al ciocolatei te invit să devii membru în “Heidi Choco Club". 
Intră pe pagina clubului: www.heidi-chococlub.com/ şi completează formularul de înscriere. La "How do you know about Heidi Choco Club?"("Cum ai aflat de Clubul Ciocolatei Heidi?") te rog să scrii adresa blogului meu: http://miv-crochet.blogspot.com
Am lansat această propunere şi pe e-mail către toate contactele mele şi abia aştept răspunsurile. 
Până atunci savurez o ciocolată caldă....şi am să vă spun zilele viitoare care este ciocolata mea preferată.








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun