05 noiembrie 2012

Vreau un iPhone 5 de la Vodafone!



Vreau un iPhone 5! Cine nu ar vrea?!
De ce chiar de la Vodafone? Pentru că eu cu Vodafone am o relaţie mai specială.
Această relaţia a început acum 10 ani, mai exact în vara anului 2002. Am încheiat abonamentul numit pe atunci - "Connex Cent", cu cea mai tare ofertă de pe piaţă de la vremea aceea - 500 de minute taxate cu 1 cent, în reţea, în week-end, la preţul de 7,50 dolari pe lună.
Oferta pentru care am optat atunci se numea "Luna de miere" şi includea un telefon Nokia 6230i.
De atunci, anii au trecut, am schimbat mai multe aparate telefonice şi planuri tarifare, am mai încheiat încă un abonament pe acelaşi nume - Connex Family, pentru părinţii mei.
În prezent, eu am un abonament Vodafone Cent Oricând, cu 200 minute taxate cu 1 cent în reţea pentru 4 euro lunar şi o extraopţiune de minute naţionale.
Telefonul pe care îl folosesc acum este tot de la Vodafone, un Samsung Marvel S5560, achiziţionat cu ajutorul punctelor de loialitate de la Vodafone.
Concluzia: îmi doresc un iPhone 5 pentru a sărbători 10 ani frumoşi de parteneriat cu Vodafone.



  


5 comentarii:

Anonim [Răspunde]

Eu n-as vrea iphone:))Am un telefon mult mai bun decat iphone-ul si mult mai ieftin:))

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Ce telefon?
Dacă doreşti să-mi spui...

Anonim [Răspunde]

HTC One X.

MIV Online [Răspunde]

@Anonim Ce îl face mai bun decât iPhone? Ce te încântă cel mai mult la el?

Anonim [Răspunde]

Htc-ul e mult mai bun ca firma.Telefonul a aparut la inceputul anului.Displayul il are mult mai bun ca cei de la apple.Iar pretul este mult mai accesibil.Plus ca are android :)) ceea ce imi place mai mult decat ios-ul celor de la apple.
Pana la urma de ce mi-as lua un apple de 34 de milioane cand pot sa optez pentru un telefon care imi satisface aceleasi nevoi la un pret mai mic. Cunosc multa lume cu htc-uri care au avut iphone3-iphone4 si au zis ca nu ar da htc-ul pe un iphone.
Dar fiecare cu gusturile lui.Cand a aparut iphoneul si mie mi-a placut dar am fost dezamagit total de el.

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun