08 decembrie 2012

De ce ne place ciocolata


În încercarea de a afla de ce ne place ciocolata şi care anume este combinaţia căreia nu îi putem rezista când vine vorba de ciocolata, săptămâna trecută am trimis către cititorii blogului meu, prietenilor mei, următorul mesaj: 
"În data de 30 noiembrie 2012, 21:45, MIV Online <miv.crochet@yahoo.ro> a scris:
Rugăminte dulce.....
Bună! Îţi trimit acest mesaj pentru a-mi lămuri o curiozitate: de ce îţi place ciocolata? Care ciocolată îţi place cel mai mult (nu mă interesează numele, ci doar ce compoziţie ţi se pare cea mai delicoasă).Asta dacă îţi place... Dacă nu, asta e! :)Aş dori să îmi răspunzi cu cât mai multe detalii şi cât mai original.Aş vrea să scriu un articol referitor la acest subiect şi vreau cât mai multe opinii. Aştept răspuns neapărat până cel târziu vineri, 7 decembrie. Mulţumesc frumos.MIV  "

Am copiat mai jos câteva dintre răspunsurile primite:

ALSI Handmade mi-a trimis următorul răspuns:
"Bună seara! :) Ce subiect dulce! De ce îmi place ciocolata... bună intrebare, nu m-am gândit niciodată la asta! Păi, nu pot răspunde concret, dar un motiv ar fi pentru ca are un gust bun...dulce, cred că e potrivita ca desert după orice fel de mâncare; mănânc multă ciocolată atunci când sunt nervoasă, mă calmează :D. Îmi place mult ciocolata alba şi cea cu arahide mari. Sunt unele ciocolate care pretind că au arahide, dar de fapt vezi nişte puncte albe şi zici degeaba că au, mie îmi place să simt arahidele şi să îmi dau seama că există şi că am mâncat ciocolată cu arahide. Iar ciocolata albă...mi se pare un sortiment aparte ce nu poţi mânca în egală măsură cu cea neagră. Şi nu spun asta din cauza culorii, ci a gustului. Deci cea mai delicioasă este ciocolata albă."

Corina M. răspunde:
"Bună. Mie îmi place foarte mult ciocolata amăruie, cu cât mai multă concentraţie de cacao. De ce? Nu ştiu. Are un gust foarte .... de ciocolată adevărată!! Nu ştiu să îţi răspund la întrebarea de ce îmi place. Însă dintre dulciuri, ciocolata este preferata mea."

Mămica Maiei, Izabela Ţ., mi-a răspuns scurt şi concis: "îmi place ciocolata cu mentă pentru că e răcoritoare şi un pic amăruie."

Florin, ca-ntotdeauna săritor, îmi răspunde primul:
"Bună! Asta e într-adevăr o întrebare dulce...Cât am fost mic uram ciocolata (bine că nici nu se prea găsea). În armată însă m-am îndrăgostit de rom tricolor – pare clişeu, dar erau perfect adaptate pentru buzunarele pantalonilor de uniformă şi extraordinar de reconfortante."

Şi ţie îţi place ciocolata?
Înscrie-te în Heidi Choco Club şi vei avea doar de câştigat.
Te poţi înscrie foarte simplu, în mai puţin de 1 minut. Iată cum: intră pe pagina clubului - http://www.heidi-chococlub.com/, click pe butonul roşu din partea dreaptă, de pe la jumătatea paginii - JOIN HEIDI CHOCO CLUB, completează formularul de înscriere şi gata.
Dacă nu este cu supărare, la rubrica "How do you know about Heidi Choco Club?" completează adresa blogului meu: http://miv-crochet.blogspot.ro/
Gata! Acum faci parte din clubul iubitorilor celei mai bune ciocolate!


P.S. În postarea anterioară scriam că voi spune care ciocolată îmi place mie foarte mult. Deci iată: preferata mea este ciocolată cu multă cremă de caramel. Chiar acum mănânc dintr-una... Delicioasă!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun