23 ianuarie 2014

Croșetate de ... voi


Astăzi, după mult timp, am fost bucuroasă să citesc un mesaj primit zile trecute de la Laura - o altă pasionată de croșetat.
Iată-l: "Salut! Ma numesc Laura si m-am bucurat asa mult sa descopar blogul tau fiindca si eu sunt pasionata de crosetat. Acesta este puloverul realizat de mine pt baietelul meu cel mic inspirat de cel roz realizat de tine pt o fetita de 2-3 ani. Mi s-a parut f usor de urmarit, de inteles, simplu de realizat, desi vei observa ca am modificat pe ici pe colo ca sa se potriveasca unui baietel:) Multumesc inca o data si astept noi postari! Totodata am o intrebare...cum faci tu sa ascunzi firele odata incheiat lucrul? Multumesc!
Cu drag,
Laura"
Și iată și frumoasa ei realizare:

Iti multumesc Laura pentru mesaj si imagine. 

P.S. Modelul din care s-a inspirat poate fi găsit aici: Instructiuni

Răspuns pentru Laura: Firele, de la începutul sau sfârșitul lucrului, încerc să le scot de mai multe ori cu croșeta, pe spatele modelului, după care fac un ochi și unul sau două noduri, apoi tai firul. Sper să te ajute.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun